Medewerkertevredenheid als basis klanttevredenheid


Wat beïnvloedt de klanttevredenheid nu meer dan het gedrag van uw medewerkers? Als uw medewerkers niet happy zijn, dan merkt de klant dat onherroepelijk. Met een op maat gemaakt medewerkertevredenheidsonderzoek (MTO) krijgt u direct inzage in de tevredenheid van uw medewerkers, waar ze gelukkig van worden en wat er in hun ogen beter kan. 

Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten

Steeds meer organisaties verliezen het geloof in het ouderwetse MTO. Organisaties zoeken naar manieren om een continue stroom aan (feedback)communicatie met medewerkers te creëren in plaats van één of tweejaarlijks. Continue werkgeluk metingen hebben als doel om constant de mate van werkgeluk van uw medewerkers te peilen, zodat u weet wat er speelt.

Met de frequentie die u wenst kunt u een link sturen aan uw medewerkers, waarin ze hun mate van werkgeluk (anoniem) met u kunnen delen. Doordat medewerkers ook een toelichting kunnen geven op hun antwoorden, krijgt u echt inzicht in de mate van werkgeluk van uw medewerkers.

Als u medewerkertevredenheidsonderzoek combineert met mystery guest onderzoek maakt u de cirkel helemaal rond. In ons online dashboard kunnen wij de resultaten van beide onderzoeken naast elkaar presenteren en heeft u een uniek stuurmiddel in handen.

Start nu met medewerkertevredenheidsonderzoeken!