LiveShopper


Ook real-time inzicht krijgen in de klantervaring van uw doelgroep? Dat kan!
Met LiveShopper is op elk gewenst moment van de dag inzicht te krijgen in de beleving en mening van de klanten. Wilt u bijvoorbeeld uw klanten om een mening vragen, controleren of het bestelde product daadwerkelijk is afgeleverd of een controle doen op de marketinguitingen? Het kan allemaal! Consumenten beoordelen hetgeen wat u beoordeeld wilt hebben middels het beantwoorden van enkele korte vragen of het maken van een foto van een situatie, product of marketinguiting.

 

Wat kunt u ermee?
De resultaten van het onderzoek bieden inzicht in de beleving of de mening van uw doelgroep. Hierop kunt u direct anticiperen door aanpassingen te doen, teams te trainen of het product of de service te verbeteren. De tool is het hele jaar door te gebruiken en is simpel in gebruik, laagdrempelig en vergroot de loyaliteit onder de gebruiker.

Hoe werkt het?
Het onderzoek is op twee manieren uit te voeren, namelijk via de app die onze Mystery Guests gebruiken, of via de eigen bedrijfsapp. De app stuurt gebruikers een pushbericht als ze op de betreffende locatie komen, met een uitnodiging om deel te nemen aan een kort onderzoek.
De gebruiker beantwoordt de gestelde vragen of maakt, indien gewenst, een foto van een product of situatie. Dit neemt slechts enkele minuten in beslag. De gebruiker wordt bedankt middels een korting, of iets extra’s dat u aanbiedt, bij hun eerstvolgende aankoop bij uw bedrijf.



Bijvoorbeeld: iemand die de app van een fastfoodketen op zijn telefoon heeft staan krijgt een push bericht als hij in de buurt van de vestiging komt, door het beantwoorden van een paar vragen over promotieuitingen, krijgt hij direct een kortingscode voor gratis frites bij een hamburger. Of bij de controle van een aantal hygiëne maatregelen bij een parfumerie krijgt hij meteen 10% korting op een volgende aankoop.

De frequentie en hoeveelheid vragen is variabel en eenvoudig aan te passen. De resultaten worden zichtbaar in een online dashboard, waarin ook de resultaten staan van de mystery visits of calls en vormen hierdoor samen, of apart, een overzichtelijk geheel en een representatief onderzoek.

Voor wie?
LiveShopper is geschikt voor webshops, horecaondernemers, de retailbranche, supermarkten en de zorgsector.

Benieuwd hoe LiveShopper werkt? Neem direct contact met ons op!